Вінницька міська рада
1
Вінницький Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс”

Вінницький Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс” розпочав роботу у вересні 2008 року. Цей
проект був реалізований Вінницькою міською радою за ініціативою міського голови Володимира
Гройсмана. Створення “Прозорого офісу” стало логічним етапом процесу запровадження нової філософії
відносин між владою і мешканцями міста.

Згідно із затвердженим виконкомом міської ради Положенням Центр адміністративних послуг “Прозорий
офіс” – робочий орган виконкому міської ради, який об’єднує представників адміністративних органів,
державних адміністраторів та державних реєстраторів для забезпечення взаємодії усіх учасників Центру
у досягненні його мети.

“ПРОЗОРИЙ ОФІС” – ЦЕ КЛІЄНТ-ОРІЄНТОВАНА СИСТЕМА НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
  • Єдиний простір;
  • Ввічливість;
  • Зрозумілі процедури;
  • Стисло визначені та чіткі терміни;
  • Комфортні умови для клієнтів;
  • Неможливість зловживань;
  • Максимальна результативність

ОСНОВНІ ЗАСАДИ “ПРОЗОРОГО ОФІСУ”

  • Надання усіх адмін. послуг в одному приміщенні;
  • Єдиний алгоритм оформлення документів;
  • Забезпечення сприятливих умов в обслуговуванні для людей з обмеженими фізичними можливостями та дітей клієнтів;
  • Система оцінювання та моніторинг якості обслуговування клієнтів.
Вінницький Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс”
  • Управління Пенсійного Фонду України у м. Вінниці;
  • Вінницька обласна дирекція Фонду соціального страхування;
  • Відділ державної реєстрації речових прав управління юстиції у Вінницькому районі;
  • ПАТ «Вінницягаз» та КП «Вінницяоблводоканал»
  • Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області;
  • Управління Пенсійного Фонду України у Вінницькому районі Вінницької області;
  • Управління праці і соціального захисту населення Вінницької РДА
2

Крім адмін істративних, надаються також більше 80 видів соціальних та господарсько-адміністративних
послуг (соціальний захист та соціальне страхування, оформлення пенсій та житлових субсидій,
призначення соціальних виплат та пільг, надання матеріальних допомог та ін., оформлення технічних
умов та дозволів на під’єднання до мереж газопостачання).

АЛГОРИТМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧА “ПРОЗОРОГО ОФІСУ”
3

отримання талону на “рецепції” чи особисто в терміналі
4

очікування виклику еле​ктронної черги
5

отримання послуги та
оцінка якості обслуговування